frustrated13

dimecres, de juny 21, 2006

Frustració

Frustració, aquesta és la paraula que millor il·lustra les sensacions i sentiments d'ahir. I tenia motius per estar frustrada, a l'examen de ràdio vaig entrar a gravar amb els papers equivocats i no me'n vaig adonar fins que ja ho estava dient. massa tard per rectificar. Després vaig tenir algun problemilla amb Internet i la web, que avui continua...però que aquest vespre ja no existirà més. I el que va fer vessar el got va ser el resultat de dels exàmens de francés, els del curs normal. He aprovat, sí, tinc un 12 sobre 20. El problema és que la professora té la sensació que més que millorar he anat una mica enrera, com els crancs. I ostres, això sap greu. A l'examen oral em van posar un 11 i la professora del curs s'estranya de la nota, creu que jo el parlo prou bé com per merèixer més nota. Doncs això, que vaig sortir d'allà tan decebuda que ja era incapaç d'articular paraula, ni en francès, ni en castellà, ni en anglès, ni en català.
Èlia