frustrated13

dimarts, de juny 20, 2006

Ràdio

No ho havia explicat, però per a una assignatura, bé, per a un seminari havíem de fer un dietari on anàvem escrivint les reflexions i experiències que tinguéssin alguna relació amb el periodisme i els mitjans. Ja l'hem entregat. Ara però el trobo a faltar i he pensat que potser podria continuar fent-lo a través del bloc. Potser tingui algun interès per als altres, i potser també per mi en un futur.
Ahir, 19 de juny de 2006, vaig estar molt nerviosa tot el dia. De fet, ja feia dies que un pessigolleig no em deixava tranquil·la, i tampoc em deixava dormir. Avui però aquest pessigolleig s'ha acabat. La causa dels meus nervis era l'examen del Taller de Ràdio. És l'assignatura que més m'agrada, el mitjà que trobo més atractiu. Per això estava nerviosa, perquè ho volia fer molt bé, més que bé. He de dir que l'examen ha anat prou bé, o això penso, encara que he tingut algun petit entrebanc.
Ei ei ei! però he de dir, en referència la ràdio, que aquest estiu estaré a Calafell Ràdio, on treballaré molt i aprendré moltíssim! segur que m'ho passaré molt bé! i tranquil palau, que intentaré deixar-te tant bé com pugui!
Fins aviat!
Èlia